خرید کاغذ دیواری شب عید با قیمت های مناسب

از همین الان کاغذ دیواری شب عید را سفارش دهید

روز های پایانی سال بهترین فرصت برای تغییر دکوراسیون محیط منزل یا حتی محل کار به شمار می روند. تغییر دکوراسیون در این موقع از سال، همزمان با رسم زیبای خانه تکانی، جلوه ای نو و مدرن به محل می بخشد و زیبایی آن را دو چندان می کند.

یک کاغذ دیواری منحصر به فرد، با رنگ و طرح مناسب آن چنان تغییری در محل پدید می آورد که شاید حتی با تعویض هیچ یک از اجزای محل نتوان به آن تغییر دست یافت! البته هر جزئی از محیط، اهمیت خاص خود را دارد. برای به وجود آمدن به یک محیط دلچسب، کمپوزیسیون تمام اجزا باید با هم سازگار باشند و ترکیبی لذت بخش پدید آورند.

اما کاغذ دیواری به عنوان یک عضو غالب در دکوراسیون می تواند نقش مهمی در ایجاد این هماهنگی داشته باشد. بنابراین اگر به فکر یک تغییر دکوراسیون اساسی در روز های انتهایی سال هستید، کاغذ دیواری شب عید را فراموش نکنید.

قیمت کاغذ دیواری در شب عید چگونه است؟

افزایش قیمت اجناس در روز های منتهی به عید نوروز، در کشور ما امری اجتناب ناپذیر است. افزایش تقاضای مشتریان برای خرید محصول مورد نظر در زمانی کوتاه، به تبع هزینه ها را بالا خواهد برد.

اما در فروشگاه گلدتکس تمامی هزینه ها به گونه ای تنظیم می شوند تا مشتریان عزیز بتوانند با قیمت کاغذ دیواری مناسب از بهترین کیفیت و متنوع ترین و جدید ترین محصولات موجود در بازار بهره مند شوند.

قیمت کاغذ دیواری شب عید با توجه به تنوع گسترده جنس ها و مدل ها، از مدلی تا مدل دیگر متفاوت است. به همین منظور برای اطلاع از قیمت ها می توانید به بخش فروش آنلاین مراجعه نمایید یا با کارشناسان گلدتکس تماس حاصل فرمایید.

نگاهی مختصر به بازار کاغذ دیواری در سال ۹۸

کاغذ دیواری در ایران، حدود نیم قرن قدمت دارد. شاید در ابتدا استفاده از این محصول تنها مختص به طیف خاص و ثروتمند جامعه بود. اما چندین سال است که صنعت تولید این محصول رونق بیشتری گرفته و به دنبال آن قیمت مناسبی نیز پیدا کرده است. به طوری که با توجه به مزایای استفاده از کاغذ دیواری نسبت به برخی از رنگ ها، عده زیادی به استفاده از این محصول روی می آورند.

سال ۹۸ با این که کشور درگیر انواع تحریم ها و مشکلات سیاسی عدیده ای بود، صنعت کاغذ دیواری به پیشرفت خود ادامه داد. به طوری که هم تولید و هم واردات انواع کاغذ دیواری شب عید بدون تغییر خاصی نسبت به سال های گذشته رونق خود را حفظ نمود. گلدتکس با افتخار توانست رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نموده و با کم ترین میزان خطا به روند رو به جلوی خود ادامه دهد.

حراج ویژه ی گلدتکس مخصوص شب عید

فروشگاه گلدتکس با توجه به استقبال مشتریان برای تهیه کاغذ دیواری شب عید ، مجموعه ای از جدید ترین و به روز ترین طرح های موجود در بازار ایران و جهان را با قیمتی بسیار مناسب گرد آورده. در حراج ویژه ی مخصوص شب عید گلدتکس شما می توانید از با کیفیت ترین و مدرن ترین کاغذ دیواری ها با هزینه کاملا مقرون به صرفه بهره مند شوید.

بنابراین اگر به دنبال یک تغییر اساسی و چشم نواز هستید، خود را برای این حراج ویژه آماده کنید.

طرح های جدید برای تغییر دکوراسیون منزل در سال ۹۹

اگر فردی هستید که همواره دکوراسیون خانه یا محل کار خود را با به روز ترین طرح ها چیدمان می کنید، به طور قطع فروشگاه گلدتکس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. طراحان و کارشناسان گلدتکس مجموعه ای از لوکس ترین و مدرن ترین طرح های کاغذ دیواری شب عید و آلبوم کاغذ دیواری ورتینا را برای نوروز ۹۹ آماده نموده و در اختیار شما قرار خواهند داد.

بنابراین اگر از دردسر های رنگ کردن دیوار ها بیزارید و به دنبال اجرای طرحی زیبا روی دیوار های محل خود هستید، خانه تکانی با تغییر کاغذ دیواری راه حل مناسبی برای شما خواهد بود. البته به یاد داشته باشید که همان طور که رنگ های دیواری نیاز به نگهداری دارند، کاغذ دیواری نیز برای اینکه بتواند طول عمر مناسبی داشته باشد، باید مورد مراقبت قرار گیرد. البته نحوه نگهداری از کاغذ دیواری کار دشواری نیست؛ در نگهداری از کاغذ دیواری تنها کافی است به چند نکته مهم توجه نمایید:

  • در شهر های آلوده ای همچون تهران کاغذ دیواری بهتر است حداقل ماهی یک بار گردگیری شود.
  • برای تمیز کردن کاغذ دیواری از اجسام سخت و نوک تیز استفاده نکنید تا پارگی در سطح ایجاد نشود.
  • از مواد سفید کننده و مواد حلال در تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده نکنید.
  • خیس کردن بیش از اندازه کاغذ دیواری – حتی اگر از نوع ضد آب باشد – طول عمر آن را کاهش می دهد. بنابراین اگر برای پاک کردن مجبور به استفاده از آب یا مواد شوینده هستید، پس از لکه گیری سریعا محل را خشک کنید.

با رعایت این نکات ساده می توانید تا مدتی طولانی از زیبایی خیره کننده دیوار های خود لذت ببرید. نونوار کردن کردن دیوار ها با کاغذ دیواری روشی ساده و کم هزینه است و در عین حال تاثیر شگرفی ایجاد می کند.

ثبت سفارش آنلاین کاغذ دیواری عید ۹۹

خرید کاغذ دیواری بهترین راه برای تغییر دکوراسیون منزل با هزینه ی کم می باشد. بنابراین در صورتی که تصمیم به تهیه کاغذ دیواری شب عید گرفته اید و مایلید که سال ۹۹ را با یک دکوراسیون جدید آغاز نمایید، بهتر است زود تر دست به کار شوید.

با مشاهده آلبوم های متنوع موجود در سایت، می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت آنلاین خریداری نمایید. فروش ویژه شب عید فروشگاه گلدتکس فرصتی استثنایی است تا با هزینه ای اندک تغییری بزرگ پدید آورید.

البته مسئله حائز اهمیت دیگری نیز در مورد کاغذ دیواری وجود دارد و آن هم نصب محصول می باشد. به خصوص اگر کاغذ دیواری پوستری (سه بعدی) خریداری می کنید، حتما نصب آن را به افراد حرفه ای و مجرب بسپارید. با خرید کاغذ دیواری از گلدتکس می توانید از خدمات نصب و اجرای آن نیز بهره مند شوید. کارشناسان نصب کاغذ دیواری گلدتکس، این کار را با نهایت دقت و در کوتاه ترین زمان برای شما به انجام خواهند رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *