انتخاب کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

انتخاب کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

مناسب ترین کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

کاغذ دیواری برای خانه های کوچک در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد. اما برای خانه های کوچک ایرانی تنها زیبایی و یا جدید بودن طرح آن ملاک انتخاب نیست. طراحی دکور در فضاهای کوچک نیازمند دقت بسیار بیشتری است. اکنون شما را یاری خواهیم کرد تا بتوانید یک کاغذ دیواری مناسب برای فضای کوچک خانه خود تهیه کنید.

مناسب ترین کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

ترکیب رنگ در انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای کوچکتر

رنگ در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در فضاهای کوچک این موضوع پر رنگ تر می شود. چرا که عدم انتخاب رنگ بندی مناسب می تواند به کوچکتر دیده شدن فضای خانه شود.

برای بزرگتر نشان دادن خانه با کاغذ دیواری به سمت رنگ های روشن بروید. تاثیر کاغذ دیواری در ابعاد خانه بسیار زیاد است. رنگ های روشن فضا را بزرگتر و رنگ های تیره تر فضا را کوچکتر نشان می دهند. توصیه می شود از رنگ های تند هم زیاد استفاده نکنید. البته می توانید آنها را در ترکیب با رنگ های روشن به کار ببرید.

ترکیب رنگ در انتخاب کاغذ دیواری برای فضاهای کوچکتر

کاغذ دیواری پوستری در محیط های کوچک

اگر در یک آپارتمان کوچک و در شهرهای شلوغ زندگی می کنید، این کاغذ های دیواری می توانند گزینه مناسبی باشند. چرا که با داشتن تصاویر زیبا بر روی دیوار های سالن پذیرایی یا هر بخش دیگری از منزل، کمی از آلودگی و فضای پر تنش دور می شوید.

کاغذ دیواری پوستری در محیط های کوچک

کاغذ دیواری روشن قابل شستشو

در خانه های کوچک همانطور که گفته شد استفاده از رنگ های روشن بسیار مفید است. اما کاغذ های دیواری روشن، به سرعت آلوده شد و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. هر چه فضا کوچکتر باشد، این آلودگی خود را بیشتر نشان خواهد داد. لذا استفاده از کاغذ دبواری های قابل شستشو که می توانید به سادگی آنها را بشویید، در این مکان ها بسیار کاربردی خواهد بود.

جنس کاغذ دیواری در ماندگاری آن تاثیر دارد!!!

جنس کاغذ دیواری تنها مربوط به قابل شستشو بودن و یا نبودن آن نمی شود. بله مواردی همچون کیفیت ماندگاری، نصب آسان و حفظ رنگ هم در آنها با اهمیت است. تغییر کاغذ دیواری برای خانه های کوچک کار چندان ساده ای نیست. حداقل چند روزی از زندگی شما با این کار گرفته خواهد شد. پس بهتر است در ابتدا از جنسی خریداری کنید که مجبور نشوید به سرعت آنرا تغییر دهید.

نصب کاغذ دیواری در خانه های کوچک

نصب کاغذ دیواری نیامند یک نفر متخصص است. برای این کار ابزار و تجربه نیاز است که این افراد دارای آن هستند.

اگر نصب به درستی صورت بپذیرد، می توانید بیشینه کیفیت را از خرید خود به دست آورید.

کاغذ به صورت یکپارچه روی دیوار نشسته و در کناره ها و لبه ها از آن بلند نشود. هزینه نصب چندان بالا نمی باشد و لذا بهتر است از یک متخصص بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

چند نکته ی مهم هنگام خرید !

برای یک خرید مناسب داشتن، دو موضوع در ابتدا نیاز است:

  1. داشتن اطلاعات اولیه
  2. مراجعه به فروشنده معتبر

اگر مواردی که در بالا ذکر شد را به درستی انجاد دهید، بخش اول با موفقیت انجام گرفته است.

اکنون زمان مراجعه به یک فروشنده معتبر می باشد. محلی که از کیفیت محصولات فروخته شده آن اطمینان به دست آورید، هزینه های مناسبی ارائه کرده و طرح مورد نظر شما را داشته باشد.

هر رول کاغذ دیواری چگونه تعیین قیمت می شود ؟

نکته : در زمان خرید کاغذ دیواری برای محیط های کوچک، هزینه هم دارای اهمیت است.

برخی از فروشندگان به جهت سود بیش از حد، متاسفانه باقی مانده رول های بزرگ خود را که قابل استفاده در خانه های بزرگ نیستند به مشتریان تحویل می دهند. این موضوع زمانی که با قیمت رول کامل به مشتری تحویل داده می شود، قابل قبول نیست.

باید فروشنده کاغذی را به شما بدهد که نیاز دارید و نه باقی مانده کاغذهایی که دیگر نمی تواند به فروش برساند. از آنجایی که کاغذ دیواری به صورت کلی به عنوان یک پوشش دیوار قیمت مناسبی دارد، لذا کاهش اندک قیمت را ملاک خود قرار نداده و محصول با کیفیت خریداری کنید.

شروع به نصب و خرید کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

اگر امروز تصمیم گرفته اید تا برای خانه خود یک کاغذ دیواری جدید تهیه کنید، کلیه نکات ذکر شده در بالا را به دقت مورد توجه قرار دهید.

  1. از رنگ های روشن استفاده کنید.
  2. جنس با کیفیت و قابل شستشو و خرید از فروشنده معتبر را ملاک خود قرار دهید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *